Brev:
Ris kontra kartofler
19. januar 2009
Alder:
3 mdr.
Ris kontra kartofler
Hej Helen,
Jeg er bosiddende i Kina og har født mit tredje barn i september. Om ca 2 måneder skal hun igang med skemaden.
Her hvor vi bor er kvaliteten af kartofler meget ringe, og de er absolut ikke økologiske. Til gengæld er det muligt at købe økologiske hvide ris. Kunne det være en mulighed at tilbyde min datter gode økologiske blendet ris i stedet for kartoffelmos. Er det ernæringsmæssigt forsvarligt?
Jeg ved selvfølgelig at jeg kan købe det på pulver eller glas fra Dk, men det er dyrt i fragt og jeg foretrækker at lave maden selv.
På forhånd tak fra Sandra